Tuesday, April 21, 2009

Pidurite saaga läbi





Käisime peale tööd Repcos ja ostsime jälle uued klotsid, seekord küsiti kas V6 mudel ja kas on ABS või ei. Asjalikum müüja tundus olevat ka - mees ikkagi. Seekord läksid klotsid 44.99 asemel maksma 75 dollarit ning olid õiged. Vahetamine läks kiirelt kuna kõik vajalikud instrumendid olid juba varutud ja uneski nähtud kuidas see kõik käib: rool välja keerata, 5 rattamutrit lahti, auto tungrauaga üles, ratas alt ära, kaks pidurisupporti polti lahti, support koos kolvi ja kahe klotsiga ära kiskuda, kolb vana klotsi ja pitskruviga sisse suruda ja uued klotsid asetada pidurisadulale ning kolb koos supportiga sinna peale surada ning poldid kinni keerata - lihtne. Aga ühe poldi keerasin ikka puruks. See võti mille me laenasime oli lihtsalt liiga pika sabaga ja jõudu oli ülearu, õnneks polt murdus nii, et ta ikka jäid kandma ning midagi väga hullu ei saaks juhtuda, kui lähebki metsikuks pidurdamiseks, siis liigub support lihtsalt vastu velge. Igaksjuhuks keerasin sinna veel traati peale. Arne vaatas pealt ja õppis meistrimehelt, minult... järgmine nädal õpetan talle kollektoripoltide pingutamist, et auto ei teeks õmblusmasina häält.


Igastahes, kell on 18:45 ja vaikselt hakkab uni peale tulema.

2 comments:

  1. Tsau!
    Vaata, kui hea, et kodus mosse oli, mille peal oma meistrimehe-oskusi harjutada said!:)
    Nagu, et neid korjatavaid banaane te süüa ei tohi pausi ajal??

    ReplyDelete
  2. Need, mida korjame, on toored ja rohelised. Aga seal on neid kobarast lõigatud ja maha kukkunud ning need on ilusti kollaseks juba läinud ja neid ikka sööme. Seal on ka veel see asi, et kui kobar on "shit" siis me peame selle maha lõikama ja maha jätma, siis neid võime me võtta endale tasuta palju tahame sest nagunii jäävad need sinna ja lõikame veel puruks ka, nendel "shit" kobaratel on vaid mingid kollased-pruunid muljumisjäljed peal kuid vilja omadusi see ei muuda karvavõrdki. Mingipäev võtame kobara ja riputame siia kööki valmima.

    ReplyDelete