Wednesday, March 11, 2009

Kolmas päev

Kolmas päev hakkas lennukis ning peamiselt juba maandumisprotseduuridega mida pole vaja täpsemalt kirjeldada. Passikontrollist saime läbi suhteliselt valutult, kõigepealt passi löödi tempel ja kontrolliti „kollast kaarti“ ning siis liikusime pagasilindi juurde kust tulidki juba meie seljakotid. Edasi ootasime tolli järjekorras mõne minuti ning küsiti meilt kas on toitu või midagi värsket kaasas, kuna oli, siis suunati karantiini järjekorda, see liikus ka väga edukalt ning mingeid probleeme ei olnud, näitasin onklile kamatahvlid ette ning ta leidis ka kotist pudeli „Saaremaa X“. Mehe nägu läks särama kui nägi, et tegu on 10 voldise patareiga. Edasi juba olimegi lennujaama avalikus osas ning tegime viimaseid ümberpakkimisi. Meiega koos lennanud Siim ja Ave jäid ööseks lennujaama ööbima ning mõtlevad mida edasi teha homme. Me võtsime takso ja sõitsime hostelisse. Taksojuhile meeldis meie inglise keele oskus ning võttis sõidu eest 40 AUD (80 krooni nägu). Hostelis juba meid oodati ning suunati tuppa – erilist luksust ei oodanud aga kindlasti parem kui jagada kümne inimesega tuba. Oleme neljakesi samas toas ja meil on rõdu + oma vannituba-wc. Mõtleme mida edasi teha, sest kell on hetkel kohaliku aja järgi 5 AM (hommik) ning mingit tahet magama minna küll ei ole kellelgi.

Siiski magasime umbes 4h ning siis sai mindud hommikusöögile, mis ei olnud hommikusööök.

Edasi võtsime suuna kesklinnale ning ületasime enda päevaplaane: käisime ära immigratsiooniametis ning oleme nüüd ametlikult ajutised residendid, tegime endale pangakontod Commonwealthi pangas ning ostsime kõnekaardid (nüüd on mul internet igalpool olemas). Kuna mitme päeva asjad said ühe päevaga tehtud, siis nüüd ei teagi mida järgmistel päevadel ette võtta.

Õhtusöögiks keetsime rõdul priimusega tatraputru, mis sest, et leidsime ukselt sildi, et süüa-juua toas tegelikult ei tohiks, igastahes on meil oma pliit olemas ning toidu peale väga palju raha ei lähe.

Nüüd istuvad kõik oma vooditel ning on omaette internetis. Külas käis ka veel üks eestlane - Rait... kes arvas, et homme läheb teeb pangakonto ning räägib meile kogemusest - kuigi meil täna kõik asjad said tehtud.

Ilm on sügisene: +28 kraadi sooja ja selge ning päikseline.